Matilda Djerf lanceert 2 haarstylingproducten

Djerf Avenue Beauty e1710323839522

Instagram / @matildadjerf

Voor degenen die geïnspireerd worden door de look van Mathilda Djerf, is er goed nieuws. De oprichter van Djerf Avenue en online ‘It-girl’ stapt namelijk de beauty scene in met de lancering van Djerf Avenue Beauty. Wat kunnen we verwachten? Twee stylingproducten, die beschikbaar zijn vanaf 27 maart.

Wie wilt het kapsel van Matilda Djerf nou niet?

Djerf Avenue

Djerf Avenue is een Zweeds kledingmerk van de bekende influencer Matilda Djerf, dat in 2019 werd opgericht. Het merk staat bekend om zijn eigentijdse en minimalistische stijl. Djerf Avenue heeft een trouwe fanbase opgebouwd en daar komt dus nu een zijtak bij: Djerf Avenue Beauty. Matilda staat al jaren bekend om haar prachtige kapsel en ze gaat nu mensen helpen dit na te maken.

De nieuwe beautylijn van Matilda

Ze lanceert op 27 maart twee stylingsproducten – die alles te maken hebben met je haar.

De producten

Het eerste product is de Breezy Styling Mist van Djerf Avenue Beauty. Het is een hittebeschermer, maar het zorgt ook voor veel textuur in je haar. Het bevat tarwe-extract, aloë vera en zonnebloemzaadextract. Het tweede product is de Djerf’s On the Go Styling Gel een gel met dubbele werking. Ideaal voor die sleek bun.

https%3A%2F%2Fwww.nsmbl.nl%2Fwp content%2Fuploads%2F2024%2F03%2FDjerf Avenue Beauty mist Djerf Avenue Beauty

https%3A%2F%2Fwww.nsmbl.nl%2Fwp content%2Fuploads%2F2024%2F03%2FDjerf Avenue Beauty gel Djerf Avenue Beauty

Mathilda onder vuur

Matilda Djerf kwam vorig jaar jaar nog in de Forbes 30 Under 30 lijst door haar enorm succesvolle Zweedse kledinglabel Djerf Avenue. Maar eind vorig jaar bleek dat het eigenlijk helemaal niet zo lekker ging met haar merk. Toen dreigde haar imperium in te storten en dat allemaal omdat het team van Djerf kledingmerken massaal ging rapporteren omdat ze ontwerpen zouden stelen onder de noemer van ‘dupe’.

Maar anderzijds zijn dupes zeker niks nieuws, ook niet voor het team van Djerf Avenue. Ook zij hebben zich hier namelijk vaak schuldig aan gemaakt. De collecties van het merk bestaan al jaren uit kleding die lijkt op de favoriete kleding van Matilda. Daar komt ook nog eens bij dat een oversized blazer of trenchcoat (de populairste items van het merk) heus geen nieuwe uitvindingen zijn. Inmiddels gaat het wel weer beter, ook door haar samenwerking met it-girl Sofia Richie Grainge.

Gaat de beautylijn haar helemaal redden?

Ontvang Onze Nieuwsbrief

Schrijf je in en blijf op de hoogte